Өзін -өзі бағалау Ш.Уалиханов орта мектебі Есік 2022-2023 оқу жылы » Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Өзін -өзі бағалау Ш.Уалиханов орта мектебі Есік 2022-2023 оқу жылы
13
июль
2023

Өзін -өзі бағалау Ш.Уалиханов орта мектебі Есік 2022-2023 оқу жылы

Алматы облысы Білім басқармасының Еңбекшіқазақ  ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің « Ш.Уалиханов    атындағы  орта  мектебі» /Есік/ коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ МАТЕРИАЛДАРЫ

1.Білім беру ұйымы туралы жалпы мәліметтер 

1.1. Білім  беру   ұйымының  толық атауы:

"Алматы облысы білім баскармасының   Еңбекшіқазақ   ауданы бойынша білім бөлімі " мемлекеттік мекемесінің "Ш.Уалиханов атындағы орта  мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі. 

1.2. Білім  беру   ұйымының  орналасқан жері: 

  Алматы облысы, Еңбекшіқазақ   ауданы,   Қайназар ауылы ,Алматы көшесі №70А

1.3.Заңды тұлғаның байланыс деректері: 

Телефон: 87277537218 Ресми веб-сайт: ualihanov.enbekshikazak.edu.kz

Инстаграм: https://instagram.com/kainazar_ualihanova?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

Электрондық пошта: kainazar_yalikhanova@mail.ru

1.4.Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері:

Аблайханов Табысхан Татуханович  -  мектеп директоры. «Алматы облысы білім басқармасының  Еңбекшіқазақ   ауданы   бойынша  білім  бөлімі» мемлекеттік  мекемесінің «Ш.Уалиханов орта мектебі »КММ                        Телефон :87088081613 , электрондық пошта:  kainazar_yalikhanova@mail.ru

1.5.Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары

 «Алматы   облысы  білім  басқармасының   Еңбекшіқазақ   ауданы  бойынша   білім  бөлімі»  мемлекеттік   мекемесінің  «Ш.Уалиханов атындағы орта  мектебі»  коммуналдық   мемлекеттік  мекемесінің  БИН ; 320140000019 . 

1.6.Материалдық-техникалық базасы

«Алматы облысы білім басқармасының  Еңбекшіқазақ   ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің « Ш.Уалиханов атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жеке тұрған ғимаратта орналасқан. Ғимарат 1977 жылы пайдалануға берілді.  Ғимарат жеке, типтік, екі қабатты, кірпіштен. Ғимараттың жалпы ауданы  3270,08 кв м.   Жобалық қуаты 420 адам. 2010 жылдың жазында мектеп шатыры күрделі жөндеу жүргізілді.Объектіні энергиямен жабдықтау  орталықтандырылған. Аумақты абаттандыру қылқан жапырақты ағаштарды, гүлзарларды көгалдандыру арқылы шешіледі. Мүмкіндігі шектеулі азаматтардың қолжетімділігін қамтамасыз ету мақсатында жағдайлар жасалған. Мүгедектерді шақыру түймесі орнатылған. Кіру кезінде қабылдау орнатылған, дабыл түймесі және   дабыл кілті бар. Ішкі және сыртқы бейнекамералардың бейнетіркеу мониторлары орнатылған. 

Мектепте 22 оқу кабинеті бар. Барлық оқу кабинеттерінде қолданыстағы нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес оқу жиһазы бар. 

Дене шынықтыру сабақтарын өткізу үшін қажетті спорттық жабдықтар жиынтығы бар спорт залы қолданылады. Кабинеттер интернетке шығатын мұғалімге арналған дербес компьютерлермен жабдықталған. Әр кабинетте жеке пайдалануға арналған шкафтар, сынып бұрыштары бар стендтер бар. Әрбір кабинетте санитарлық талаптарды сақтау үшін раковина мен гигиена заттары бар.

Мектепте 1 физика   кабинеті, 1 химия  кабинеті, 2 информатика  кабинеті, АӘД кабинеттері бар.

Кітапханада оқу орны, ақпараттық стендтер құрылды.  Хатшы, іс жүргізуші үшін жабдықталған орны бар қабылдау бөлмесі, директордың әкімшілік-шаруашылық бөлімі жөніндегі орынбасарының кабинеті, әдістемелік жұмыс жөніндегі меңгерушінің кабинеті, тәрбие жұмысы жөніндегі меңгерушінің кабинеті. Психологтың кабинетінде аймақтарға бөлу сақталды. Бірінші аймақ-психологтың жұмыс орны, екінші аймақ-оқушылармен және мұғалімдермен қарым-қатынас жасау аймағы.Мектепте 80 орынға арналған асхана бар. Дәретхан 1 –қабатта орналастырылған. Орталық сумен жабдықталған раковиналармен жабдықталған.

Орта және жоғары сынып оқушыларын оқыту бір кабинет – бір сынып жүйесі бойынша жүзеге асырылады.  

Барлық оқу үй-жайларында қолданыстағы нормативтік құжаттардың (Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № КР ДСМ-76 бұйрығымен бекітілген "Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларының) талаптарына сәйкес оқу жиһазы қолданылады. 

Басқару буынының кабинеттері мынадай жабдықтармен жабдықталған: қабылдау бөлмесі - Интернетке қосылған, факс, принтер;  директордың оқу және әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасарларының кабинеттері - принтер; директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарының кабинеті-Интернет желісіне қосылған 

Оқу процесін ақпараттандыру жөніндегі іс-шаралардың ұйымдастырушылық -техникалық кешенінен басқа мектепте ағымдағы оқу жылына бекітілген ақпараттандыру жоспарына сәйкес бірқатар міндеттер іске асырылады: "Kundelik" ААЖ-ның қолжетімділігін, дұрыстығын және уақтылы толтырылуын мониторингілеу; білім беру процесінде техникалық құралдар мен ақпараттық жүйелерді пайдалану бойынша консультациялық қолдау, білім беру процесінде АКТ қолдану бойынша оқыту семинарлары  үнемі өткізілді .

Кітапхана оқу-тәрбие процесі мен ғылыми зерттеулерді әдебиетпен және ақпаратпен қамтамасыз ететін мектептің құрылымдық бөлімшесі, сондай-ақ білімді тарату, рухани және зияткерлік қарым-қатынас, мәдениет орталығы болып табылады. Кітапхана өз қызметін мектеп дамуының негізгі бағыттарына, оның әдістемелік тақырыбына, білім беру және тәрбие мақсаттарына сәйкес жүзеге асырады.

Кітапхана мектеп ғимаратының екінші  қабатында орналасқан ауданы 79 кв м. Мектеп кітапханасында төлқұжат, пайдалану ережелері, Жұмыс кестесі бар. Кітапхана туралы Ереже әзірленді. Кітапхана мектеп директоры бекіткен жоспар бойынша жұмыс істейді. Есеп және есеп беру мектеп кітапханаларының жұмысын ұйымдастырудың нұсқаулық-әдістемелік ұсынымдарының нысандарына сәйкес жүргізіледі. Кітапхана жұмысын кітапхана меңгерушісі Бигондинова Урдана ұйымдастырады.

Кітапхана жалпымектептік жергілікті желіге қосылған Интернет желісіне қолжетімділігі бар. Желіге Wi-Fi технологиясы арқылы қол жеткізуге болады

Кітапхана меңгерушісі буктрейлерлер, бейнероликтер жариялайды,  библио-челлендждер өткізеді, оқырмандармен жұмыс істеу үшін мектептің Instagram сайтын белсенді пайдаланады. Кітапхана жұмысының негізгі міндеттері пайдаланушыларға кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсету, олардың мемлекет кепілдік берген кітапхана-ақпараттық ресурстарды еркін және тегін пайдалану құқықтарын қамтамасыз ету, сондай-ақ бірыңғай ақпараттық-білім беру кеңістігін құру арқылы білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты жүзеге асыру болып табылады; пайдаланушылардың барлық санаттарына кешенді кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсетуді ұйымдастыру, олардың ақпаратқа, білімге, идеяларға, мәдени құндылықтарға еркін және қауіпсіз қол жеткізуін қамтамасыз ету. 

Медициналық қызмет көрсетудің болуы туралы, оның ішінде медициналық пункттің және медициналық қызметке лицензияның болуы туралы мәліметтер

Оқушыларға медициналық қызмет көрсету мектептің медициналық пунктінде жүзеге асырылады. Мектептің медициналық пункті-бұл білім алушылар мен тәрбиеленушілерге дәрігерге дейінгі Алғашқы медициналық көмек көрсетуге, сондай-ақ вакцинация кестесі бойынша вакцинация жүргізуге арналған жеке кабинет. Сондай-ақ, мектепте Рахат   ауылдық округінің ауылдық ауруханасына тіркелген. 

Мектеп асханасы барлық санитарлық талаптарға сай, асханада қол жууға арналған жағдай жасалған, тамақ сүт өнімдері тоңазытқышта сақтаулы.

1.7.Әкімшілік – басқару қызметкерлерінің  сапалық  құрамы

Мектеп директоры:     Аблайханов Табысхан Татуханович  – информатика пәні  мұғалімі,   педагог - зерттеуші , лауазымдық қызметтегі жұмыс өтілі   - 6 жыл.

Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары:    Қуандықов Әсет Қуандықович – дене шынықтыру пәні мұғалімі,   педагогикалық еңбек өтілі – 3 жыл, лауазымдық қызметтегі жұмыс өтілі  2 жыл.

Директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары:    Бескемпиров Бакытжан Ергазиевич    – ағылшын тілі  пәні мұғалімі,  педагогикалық еңбек өтілі – 18 жыл, лауазымдық қызметтегі жұмыс өтілі 3 жыл. Педагог модератор

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары:   Шатилов Алишер   –  дене шынықтыру пәні мұғалімі, педагогикалық еңбек өтілі –  11 жыл, лауазымдық қызметтегі жұмыс өтілі 7 жыл.

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Ажиева Элионора   –   өзін-өзі тану пәні мұғалімі, педагогикалық еңбек өтілі –  12 жыл, лауазымдық қызметтегі жұмыс өтілі 1 жыл.

Мектеп психологы:   Асыл Назерке – педагогикалық еңбек өтілі – 3  жыл, педагог-модератор, лауазымдық қызметтегі жұмыс өтілі  -  3жыл.

Мектеп психологы:   Муканова Айнур– педагогикалық еңбек өтілі –12  жыл, лауазымдық қызметтегі жұмыс өтілі  -12  жыл.

Әлеуметтік педагог:   Анаятова Марваитхан – педагогикалық еңбек өтілі – 1 жыл, лауазымдық қызметтегі жұмыс өтілі  - 1 жыл.

Педагог ұйымдастырушы: Демеуова Алма – дене шынықтыру пәні мұғалімі, педагогикалық еңбек өтілі – 1 жыл, лауазымдық қызметтегі жұмыс өтілі  - 1 жыл.

1.8.Педагог кадрлардың сапалық құрамы

2022-2023 оқу жылы – 75 педагог

Педагогикалық кадрлардың аттестациялық нәтижесінің сараптамасы

    Аттестаттау – аттестаттау ережесіне сәйкес педагогтердің біліктілік деңгейін айқындау мақсатында жүргізілетін рәсім, оның нәтижелері бойынша біліктілік санаттары беріледі және расталады. Ол мұғалімдердің шеберлігін шыңдап, шығармашылық белсенділігін арттырып, педагогикалық еңбектің жиынтығын көрсетеді. Қазіргі таңда мектеп педагогтарының 79% -ның біліктілік санаттары бар.

оқу жылы

жоғарғы біліктілік санат

І біліктілік санат

ІІ біліктілік санат

педагог-зерттеуші

педагог-сарапшы

педагог-модератор

 педагог

2022-2023

0

0

0

15

11

18

6

2022-2023 оқу жылында 75 педагог, оның ішінде бірінші және жоғары санатты педагогтер, зерттеуші педагогтеры мен сарапшы педагогтер – 44, бұл 54%-құрайды.

Педагогикалық кадрларға сұранысты талдау

Алдағы бес жылда педагогикалық кадрларға сұраныс білім берудегі сапаның тұрақтылығына әсерін тигізуі сөзсіз.

Біздің мектепте  мұғалімдердің қартаюы сияқты өзекті мәселе жоқ. Себебі  педагогтардың 55% - н 23 - 45 аралығындағы жастар .Жас мұғалімдер саны артып келеді. 

Оқу жылы

Жалпы мұғалімдер саны




Жұмыс өтілі 




 1     жылға дейін

1-5 

5-10

10-20 

20-25 

25 жоғары 

2022-2023

75

7

10

12

20

15

11












Педагог кадрлардың біліміне сараптама

Оқу жылы

Жоғарғы білімді

Орта арнаулы

2022-2023

70

5



1.9.Білім  алушылар   саны, сынып  комплектісі, ауысымдар

Мектеп 6 күндік оқу аптасы мен үш ауысымда жұмыс істейді.

 І-ауысымда 7,8,9,11– сыныптар 

 ІІ-ауысымда 2,3,4,5,6. сыныптар  

 III-ауысымда 0,1-бірінші және мектепалды даярлық сыныптар  оқиды

Мектепте оқыту қазақ тілінде және орыс тілінде   жүргізіледі.

2022-2023 оқу жылы: Мектеп 3 ауысымда білім алады. Сынып-комплектілер саны – 48.

1-4 сыныптар – 21 сынып комплект

5-9 сыныптар – 22 сынып комплект

11 сыныптар – 1 сынып комплект бар. 

Мектепалды  даярлық   тобы – 4 

1.10.Оқу- тәрбие  жұмысы   жоспарының іске  асырылуы

 Оқу-тәрбие жұмысының жоспары педагогикалық процестің барлық қатысушыларының, мектептің қоғамдық ұйымдарының, қоғам субъектілерінің қызметін үйлестіре отырып, бірыңғай білім беру кеңістігін құруға мүмкіндік береді және ұжымдық шығармашылықтың құжаты болып табылады. Әрбір жоспар мақсаттар мен оларға қол жеткізу құралдарының бірлігі, міндеттердің қоғамдық маңыздылығы, шындық, жоспардың орындалуы, қысқалық, мазмұндылық, нақтылық сияқты критерийлерге жауап береді. Жоспарда педагогикалық ұжым қызметінің басым бағыттары, мектептің ағымдағы оқу жылына арналған міндеттері көрсетіледі. Мектептің педагогикалық кеңесінде қызмет бағыттары бойынша жыл сайынғы Оқу тәрбие жоспарының бірыңғай құрылымы бойынша жұмыстар атқарылады. Мектепте 10 әдістемелік бірлестіктер жұмыс жүргізеді. Барлық әдістемелік бірлестіктердің проблемалық тақырыптары, оқу-тәрбие үрдісіндегі жұмыс жоспарлары оқу процесінің талаптарына сай жасалған. 

Жыл басынан әдістемелік бірлестіктердің жетекшілері тағайындалып, жылдық жоспары бекітіліп, әдістемелік бірлестіктердің онкүндіктерінде түрлі танымдық сабақтар, сыныптан тыс іс-шаралар, шебер сағаттары жүргізілді.

Білім берудегі құрылымдардың бекітілген қызметтік циклограммасы негізінде жұмыстар жүргізіліп, іс-құжаттары талаптарға сай нормативтік жүйеге келтірілген. 

Мектеп оқушысының келбеті – зияткер, өткенін мақтан тұтып, бүгінін нақты бағалай білетін, болашаққа оң көзқарас танытып, «Мәңгілік Ел» идеясын бағдар ететін   өз елінің  патриоты,   көшбасшы  жеке дара тұлға. Дарынды балаларды анықтау, олардың  танымдық және тұлғалық дамуына ықпал ету,  жан-жақты дамыту мақсатында пән мұғалімдері оқушыларды    түрлі жобаларға, халықаралық, республикалық, қалалық, аудандық пәндік олимпиада,  интеллектуалды сайыстар мен байқауларда жүлделі қатыстырып орындарға иеленді. 

Мектептің оқу-тәрбие жұмысының жылдық жоспарында оның бөліктері: талдау, міндеттер мен іс-шаралар мазмұнының ішкі логикалық байланысы қамтамасыз етіледі. Мектептің миссиясына сәйкес, мектеп ұжымы әр оқушының бейімділігіне, мүдделеріне, мүмкіндіктеріне сәйкес дамуын қамтамасыз ететін жайлы білім беру ортасын, оқыту және тәрбиелеу жүйесін құру мақсатында оқу-тәрбие процесін жетілдіруге міндетті. Жұмыстың басым мақсаттары, біріншіден, Қазақстан халқын біріктіретін жалпыұлттық идеяларды жүзеге асыру: "Мәңгілік Ел", "Қазақстан-біздің ортақ жеріміз"," Қазақстан – Менің Отаным", екіншіден, қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілікті, сыйластықты, ұйымшылдықты, ашықтықты, үздіксіз білім беруді қалыптастыру үшін жағдай жасау болып табылады оқу тәрбие жоспарының жылдық жоспарын және оқу жұмыс жоспарын іске асыру. 

Жылдық жұмыс жоспары жыл сайын тамыз педагогикалық кеңесінде қаралады және оны мектеп директоры бекітеді.  

2. Оқыту  нәтижелеріне  бағдарлана   отырып  бастауыш,  негізгі   орта  және  жалпы   орта  білім  берудің   жаңартылған  мазмұны

2.1. Білім  беру   ұйымының  жылдық  жұмыс   жоспары

Оқу жұмыс жоспары жыл сайын тамыз педагогикалық кеңесінде қаралады және  мектеп директоры бекітеді. 

Мектепалды даярлық сыныптары және 1-4-сыныптарда білім беру процесі: 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты.

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы  № 557 бұйрығымен бекітілген (Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрінің 2018 жылғы 10 қазандағы  № 556 бұйрығымен  еңгізілген өзгерістерімен) және Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрінің 2020 жылғы 12 мамырдағы № 195 бұйрығымен еңгізілген өзгерістер, «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары» 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 2012  жылғы   8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2021 жылғы 20 тамызда  № 415 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген,     1-қосымша);

5-11-сыныптарда білім беру процесі: 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 2012  жылғы   8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2021 жылғы 20 тамызда  № 415 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген. 5-9 сыныптар \6 қосымша\, 10 сыныптар \жаратылыстану - математикалық бағыт -30 қосымша, жаратылыстану-математикалық  бағыт – 31 қосымша\

Қазақстан  Республикасы   Білім  және  ғылым   министрінің  2021 жылғы 26 наурыздағы №125 бұйрығы. 11 сыныптар   жаратылыстану-математикалық  бағыт .

2.3. Қазақстан  Республикасы  Білім   және  ғылым  министрінің   2013 жылғы  3  сәуірдегі №115 бұйрығымен  бекітілген   жалпы  білім  беретін   пәндер  бойынша  үлгілік    оқу  бағдарламаларына  сәйкес   жүзеге  асырылатын  оқу   пәндерінің  базалық  мазмұнын   игеру

Жалпы білім беретін пәндерінің базалық мазмұнын игеру: 

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты.  ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Үлгілік бағдарлама).      

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу бағдарламалары (2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 өзгерістермен және толықтырулармен). 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 3 сәуірдегі № 352 өзгерістермен). 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы   3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары («Ақпараттық- коммуникациялық технология» пәні бойынша 2018 жылғы 17 қазандағы № 576 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

     Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген негізгі орта білімнің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу бағдарламалары (2014 жылғы 15 шілдедегі № 281 "Зайырлылық және дінтану негіздері"пәні бойынша енгізілген өзгерістермен). 


       Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі№ 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндер, таңдау және факультативтер бойынша курстар бойынша үлгілік оқу бағдарламалары.

       Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу бағдарламалары (2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 өзгерістермен және толықтырулармен). 

       Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 3 сәуірдегі № 352 өзгерістермен). 

      Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген негізгі орта білімнің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу бағдарламалары (2014 жылғы 15 шілдедегі № 281 "Зайырлылық және дінтану негіздері"пәні бойынша енгізілген өзгерістермен). 

      Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі№ 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндер, таңдау және факультативтер бойынша курстар бойынша үлгілік оқу бағдарламалары.





2.4. Білім  алушылардың   таным  мәселелерін  шешуге   және   субъективті  жаңа   білімді  меңгеруге, ұлттық  дәстүрлерді, мәдениетті  зерделеуге   және  жалпыадамзаттық  құндылықтарды   дарытуға  бағытталған  тәрбие   жұмысын  іске  асыру, психологиялық  қызмет   жұмысы

«Ш.Уалиханов атындағы   орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің тәрбие жүйесін жетілдіру стратегиясын айқындайтын нормативтік-ұйымдастырушылық негіз: 

1) БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясы; 

2) ҚР Конституциясы; 

3) 2011 жылғы 26 желтоқсандағы" Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы " Қазақстан Республикасының Кодексі; 

4) Қазақстан Республикасындағы 2030 жылға дейінгі отбасылық және гендерлік саясат тұжырымдамасы; 

5) "Қазақстан Республикасындағы «Бала құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы; 

6)"Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың профилактикасы туралы" Қазақстан Республикасының Заңы; 

7) "Балаларды денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңы; 

8) ҚР "Білім туралы" Заңы;  

9)Қазақстан Республикасының білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы (әртүрлі кезеңдер);  

10) "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жағдайында Тәрбиелеудің тұжырымдамалық негіздері, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 Бұйрығы, "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жағдайында Тәрбиелеудің тұжырымдамалық негіздерін іске асыру жөніндегі 2019-2024 жылдарға арналған іс-шаралар жоспары 

11) Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері 

            Педагогикалық ұжым тәрбие міндеттерін шешу барысында мынадай қағидаттарды ұстанады: табиғаттылық қағидаты, ізгілендіру қағидаты, сабақтастық қағидаты, мәдениеттану қағидаты, этностық қағидаты, қызметте және қызмет арқылы тәрбиелеу қағидаты, субъективтілік қағидаты, педагогикалық өзара іс-қимылды дербестендіру қағидаты, полисубектілік қағидаты, диалогтық қағидаты, белсенділік қағидаты, жоғары талапшылдықпен ұштастыра отырып, тұлғаны құрметтеу қағидаты, қызметте сәттілікті қамтамасыз ету, позитивке сүйену принципі, оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін есепке алу принципі. Осыған байланысты мектепте белгілі бір дәстүрлер қалыптасты. Жылдан жылға қайталанатын іс-шаралар бар. Бұл балалар да, ата-аналар да күтетін және қуана қатысатын іс-шаралар.  Осының арқасында тәрбие жұмысы барлық мүдделі тараптардың: отбасының, мектептің, қоғамның кеңінен қатысуымен кешенді түрде жүргізіледі. Мектептегі дәстүрлі жобалар: 

- "Біз қазақстандықпыз"фестивалі 

- "Денсаулық" Фестивалі 

- "Құқықтық тәрбие"айлығы  

- Оқушылардың "өзін-өзі басқаруын" ұйымдастыру 

- "Оқуға құштар мектеп"жобасы 

- "Музей сабақтары", "музей күні"жобасы 

- "Жас Ұлан" Жобасы 

- Пәндік онкүндіктер 

- "Мектеп спорт лигасы" жобасы 

  Мектептегі тәрбие жұмысы келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады (тәрбие жұмысының жоспарларында көрсетілген, есепке қоса беріледі): 

1.       Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру.   

2.       Рухани-адамгершілік тәрбие. 

3.       Ұлттық тәрбие.  

4.       Отбасылық тәрбие.  

5.       Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие. 

6.       Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.  

7.       Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу. 

8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты. 

 Азаматтыққа және патриотизмге, өз Отанына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу - Мемлекеттік рәміздерді құрметтеу, халықтық дәстүрлерді қастерлеу, конституцияға қарсы және қоғамға қарсы кез келген көріністерге төзбеушілік үш бағытта жүргізіледі. Бұл ата-аналармен жұмыс, ата-аналар дәрісі арқылы (тәрбие жұмысы тұрғысынан тақырыптар), оқушылармен ақпараттық-ағарту жұмыстары арқылы. Ақпараттық - ағарту жұмыстары: 

- "Мектеп жарғысы", "Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу туралы» ҚР Заңы, "Жасөспірімдердің әкімшілік және қылмыстық жауапкершілігі"құқықтық тақырыптары бойынша сынып сағаттары 

Бастауыш мектептің саяси және құқықтық мәдениетті тәрбиелеу бойынша сынып жетекшілері "ҚР Конституциясы күні"," Отбасындағы балалардың құқықтарын қорғау"," Айналамыздағы қауіптер","Сыбайлас жемқорлық –жоқ!». Әр іс-шараның алдында аталған тақырыптар бойынша ата-аналардың әңгімелері өтеді. Сонымен қатар, ата – аналар лекториясының сұрақтарына жоғары сыныптарда "отбасында заңға бағынатын мінез-құлықты қалыптастыру", "Отбасы-тұлғаның бесігі", "Жасөспірімдердің әкімшілік және қылмыстық жауапкершілігі", "Отбасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық"тақырыптары енгізілген. Жиналыстар сыныптардың параллельдері бойынша өткізілді, бұл тиісті жастағы балаларды құқықтық тәрбиелеу мәселелерін қарастыруға мүмкіндік берді. Мұндай кездесулердің тақырыбы ҚР БҒМ ұсынған тақырыпқа сәйкес келді.   

   2023 жылы   аудандық кімелетке толмағандар ісі есебінде оқушылар жоқ. Мектепте мектепішілік есепте жоқ. Мектепішілік есепте девиантты мінез-құлыққа бейімі оқушылар жоқ..    

Құқық бұзушылықтың алдын алу есебінде тұрған оқушылардың 

үш жылдық салыстырмалы көрсеткіші

2022-2023 оқужылы

Мектепішілік есепке

алынған

ІІБде есепке алынған

0

0

Cуицид оқиғаларының үш жылдық салыстырмалы көрсеткіші

2022-2023оқу жылы

0


Мектептің психологиялық қызметінің жұмысы жүйеде жүргізіледі және оқу жылы бойы профилактикалық, диагностикалық, консультациялық, түзету және ұйымдастырушылық-әдістемелік қызметті жүргізуді көздейтін нақты пысықталған алгоритмі бар. 

Психологиялық қызметтің ерекше назары оқушылар мен педагогикалық ұжымда қолайлы эмоционалды-психологиялық климатты құруға және қолдауға, білім алушылардың психологиялық және тұлғалық дамуындағы ықтимал жағымсыз құбылыстардың алдын алуға бағытталған. 

Балалармен жұмыс істеудің негізгі нысандары: диагностика, оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; психокоррекциялық сабақтар, сынып сағаттары, ата - аналар жиналыстарында, кеңестерде, педагогикалық кеңестерде сөйлеу, акциялар, тренингтер, емтихандарға дайындық барысында оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Психологиялық қызметтің психопрофилактикалық жұмысы жеке балалармен де, балалар топтарымен де, мұғалімдермен, ата-аналармен және баланың дамуына әсер ететіндермен де жүзеге асырылады.

Қазақстандық патриотизм мен азаматтық  тәрбиелеу ,құқықтық тәрбие. Мақсаты: балалар мен жастардың патриоттық сана-сезімі мен өзіндік сана-сезімін қалыптастыру, Қазақстан Республикасының Конституциясына, мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарауды тәрбиелеу, құқықтық мәдениетті қалыптастыру, олардың құқықтары мен міндеттеріне саналы көзқарас. 

Мектепте  оқу   жылы  дәстүрлі 1қыркүйек  «Білім   күніне» арналған  «Cыңғырла, күміс  қоңырау»тақырыбында -1-11 сыныптар үшін салтанатты жиын өтуімен   басталады.  2022-2023 оқулында  «Білімге  ұмтылу, еңбексүйгіштік  және   отаншылдық» тақырыбындағы  сынып сағаттары. Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін қолдану,насихаттау бойынша жеке жоспар құрылып, Қазақстан   Республикасының  мемлекеттік  рәміздерін   дұрыс  қолданылуын  бақылау, ескірген  жағдайда   жоюды  жүзеге  асыратын   комиссия  құрамы  бекітіледі. Мектеп  маңдайшасында, фойеде, кабинеттерде  рәміздердің   дұрыс  орналастырылуы  бақылауға   алынды. Қазан  айында  мектеп   оқушыларының  мемлекеттік  рәміздер   туралы  білімдерін  анықтау, нығайту  мақсатында   тест  жұмыстары  жүргізіледі. Жыл бойы  рәміздерді   насихаттау  бойынша  сынып   сағаттары, презентациялар, көрмелер   ұйымдастырылып өтіледі.Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу бойынша жұмыстар жүргізуге жеке жоспар құрылады. Жоспар  бойынша  «Парасатты   азамат» бұрышы  жаңартылады, «Елімнің  болашағы – менің  қолымда» тақырыбымен  5-7 сынып   оқушылары  арасында  шығарма   байқауы, 8-11 сынып   оқушылары  арасында  сыбайлас   жемқорлыққа  қарсы  іс-әрекет   заңы баптарымен  таныстыру  жұмыстары   жүргізіледі. «Халықаралық   сыбайлас  жемқорлықпен  күрес» күніне сынып  сағаттары   өткізіледі. Діни   экстремизмнің  алдын  алу   бойынша  террористік  акт   кезінде  өзін-өзі  ұстау   ережелерімен  таныстыру  жұмыстары, жоспарлы  эвакуация   жаттығулары  жүргізіледі. Сонымен  қатар  бастауыш   сынып  оқушылары  арасында   жолдан  өту  кезіндегі, үйден  мектепке   дейін  жету  кезіндегі    қауіпсіздік  ережелерін  сақтау бойынша  түсіндіру   жұмыстары  жүргізілді. 25 қазан  Республика  күніне   орай  1-11 сыныптарда  сынып   сағаттары, «Менің  отаным - Қазақстан» тақырыбында  қабырға  газеттері   байқауы  өтті. Сонымен  қатар жалпы   мектеп  оқушыларының  және   ұстаздарының  бір  мезетте   ҚР Гимнін  орындау  акциясы,   «Жайнай  бер, Қазақстаным» тақырыбымен  мерекелік   кеш  ұйымдастырылып  өткізілді. «Тәуелсіздік-елімнің  ерлік  жолы» ҚР-ның Тәуелсіздігі күніне арналған мерекелік кещ, сынып сағаттары, поэзия  кеші   ұйымдастырылып  өткізіледі. Жылда  мектебімізде   ауған  соғысы  ардагерлерімен  кездесу   кештерін  өткізу  салтқа   айналды. Ауған  соғысы  ардагерлеріменен жыл сайын  мектебіміздің   іс-шараларының  құрметті  қонағы   болып келеді. Концерттік бағдарлама, сұрақ-жауап, көрініс қою арқылы кездесулер оқушыларға  берері көп мазмұнды  өтеді. 7 мамыр – Отан қорғаушылар  күніне   орай жыл  сайын  тақырыптық   сынып  сағаттар, «Жас Ұлан» әскери-спорттық  жарыстар, 5-9 сынып  оқушылары   арасында  әскери шеру  ұйымдастырылады. 9 мамыр – Жеңіс  күніне   орай  сынып  сағаттары, интернационалист жауынгерлермен  кездесу, ескерткіштерге  гүл   қою  рәсімдері, қайырымдылық  акциялары   ұйымдасырылып өткізіледі. 

Рухани-адамгершілік тәрбие бағыты. Мақсаты: жеке тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның адамгершілік қасиеттері мен көзқарастарын қайта құру туралы қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарына, нормалары мен дәстүрлеріне сәйкес келетін «Рухани жағырудың» құндылық негіздері туралы терең түсінік қалыптастыру.  Жыл сайын тамыз-қыркүйек айларында  мектеп   жасындағы балаларды мектепке   толық  қамту мақсатында  жүргізілетін   «Мектепке жол» акциясына   толық  қатысып, жоспар  бойынша жұмыстар  жасалады. Оқушылар үйлеріне рейдтер жүргізу арқылы  аз қамтылған отбасы балалары  анықталады. Көмек беру  мақсатында   «Қамқорлық» қайырымдылық акциялары ұйымдастырылады. Жыл сайын  мектеп   ұжымы мен  спонсорлардың  көмегімен   аз  қамтылған  отбасы   балаларына  көмек  көрсетіледі.Жыл сайын  1 қазан - Қарттар күніне  орай   «Қарттарын  қадірлеген ел бақытты» «Ата – ұрпақтың  тірегі, әже – ұрпақтың  жүрегі» тақырыбтарында сынып сағаттары өткізіледі,өзін-өзі басқару ұйымының оқушылары ардагер ұстаздарымызды қарттар күнімен құттықтап, жылы лебіздерін білдіріп,гүл шоқтарын табыстап қайтады. Ұстаздар мерекесіне орай «Ұстаз-ұлы тұлға» тақырыбында мерекелік құттықтау челленджі жолданады. Оқуға   құштар мектеп жобасы аясында мектеп оқушыларын кітап оқуға бейімдеу мақсатында «Үздік оқырман», «Кітап оқиық», «Менің сүйікті кітабым» тақырыбымен іс-шаралар  ұйымдастырылады. Жыл сайын  «Алғыс күнін» атап өту дәстүрге айналды. Балалар өз ата-аналарына, ұстаздарына, достарына, мектебіне, табиғатқа және т.б алғыстарын айтты.  1 мамыр – Қазақстан халқының ынтымақтастығы күніне орай әртүрлі ұлт өкілдерінің фестивалі өтеді.   

Ұлттық тәрбие бағыты жеке тұлғаны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға, мемлекеттік тілге, Қазақстан халқының мәдениетіне құрмет көрсетуге бағыттау.Жыл сайын «Тіл – татулық   тірегі» атты тілдер апталығы өтеді. Осы орайда қазақ тілі мен әдебиеті пәні  бірлестігі жетекшілерінің ұйымдастыруымен  «Тіл айнасы» ақпаратты-сазды  бағдарлама   ұйымдастырылады. Бағдарлама   биылғы жылы  Ахмет  Байтұрсынұлының  150 жылдық   мерейтойына  арналып  өткізілді. Тіл  апталығы   аясында  «Мақал – сөздің  мәйегі» сайысы. Интернет  желісі   арқылы  әртүрлі  тарихи өлкетану мұражайларына онлайн саяхат жүргізілуде. «Атадан қалған мұра»тақырыбындағы көрмелер, «Ән – көңілдің ажары» ұлттық әндер байқауы, Наурыз   мерекесіне  орай  барлық   сыныптарда  мерекеге  арналған   іс-шаралар  өткізіледі. Қазақтың әдет-ғұрыптары, ұлттық киімі, ұлттық  тағамдары кеңінен насихатталады. Бала бойына ұлттық рухты сіңдіру бойынша  жұмыстар жыл бойы жүргізіледі. 1-4 сынып  оқушылары арасында  «Ұлттық құндылықтар», «Әдет-ғұрпымыз – жазылмаған заңымыз» тақырыбптарындағы   сынып сағаттары  жоспарға сәйкес жүргізіледі.                                                                                                                                                                                                          Отбасы тәрбиесі. Ата-анамен жұмыс. Жыл бойы ата-аналарды оқу-тәрбие процесіне қатыстыру жұмыстары жүргізілді. Ата-аналар мектеп кеңесінің жұмысына, семинарларға, сыныптан тыс іс-шараларға, ашық сабақтарға белсенділікпен қатысады. Жыл бойы  қоғамдық тыңдаулар, құқықтық лекторийлер, оқушылар арасында құқық бұзушылықтың, өзіне-өзі қол жұмсау фактілерінің алдын алу мақсатында ата-аналар жиналысы, коучингтер, сынып жиналыстары жоспар бойынша өткізілді.  Жиналыс барысында сынып жетекшілер топтық, ұжымдық жұмыстар жүргізіп, лекция, педагог-психолог тарапынан тренингтер жүргізілді. Жиналыстар өз уақытында өткізіліп, ата-аналарға мектептің ішкі тәртібі жөнінде айтылып, жалпы ата-аналардың оқу-тәрбие саласындағы ролі, жауапкершілк, балаға уақыт бөле білу, мұғаліммен бірігіп жұмыс жасау қаралды. Қамқоршылық кеңесінің жұмысы жайлы айтылды. Қыркүйек аралығында "Отбасы -бақыт мекені" республикалық апталық аясында мектеп ұстаздары сынып оқушыларымен отбасы құндылығы, ата-ананы құрметтеу, тату отбасы құндылықтарын насихаттайтын іс-шаралар өткізілді. Апталық барысында арнайы іс-шаралар жоспарланып жоспарға сай жұмыстар жүргізілді. Атап айтсақ мектептің  ата-аналар чатына WhatsApp желісі арқылы  апталықтың басталуы туралы ақпараттар жіберілді. Онда ата аналарға Отбасы күнін мерекелеу шеңберінде қоғамда отбасылық құндылықтарды насихаттауда «Отбасы құндылықтары» тақырыбында бейнеролик жолданып, республикалық апталық туралы түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Ата-аналарға арналған кеңес жаднамалар мектептің әлеуметтік желілері арқылы үнемі жолданып тұрады. Жеке туындағын мәселелерді шешу бойынша мектеп психологтары, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары жұмыс жасайды. Сонымен қатар ата-аналарды мектеп өміріне араластыру мақсатында «Өнерлі отбасы», «Әкем, анам және мен» эстафеталық ойындары, ұйымдастырылып өткізілді.    

Еңбек, экономикалық  және экологиялық тәрбие. Мақсаты: кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы қатынасты қалыптастыру, жеке тұлғаның экономикалық ойлауы мен экологиялық мәдениетін дамыту, қайталанбас құндылық ретінде табиғатты сүю; кіші Отан ретінде туған табиғатқа деген сүйіспеншілік. Жыл сайын  қыркүйек айында  «Еңбек түбі - береке» тақырыбымен  Еңбек күніне   орай  жалпы сынып сағаттары  өтеді.   Мектеп түлектерінің 9,11 сыныптан   кейін  еңбекпен  қамтылуы бойынша  мониторинг жүргізіледі. Жыл бойы «Болашақ мамандықтар», «Экология және біз», «Табиғат және экология» тақырыптарында  сынып сағаттар өткізіліп, балаларға экологиялық жағдай, табиғатты қорғау,   туралы түсініктер қалыптастыру бойынша жұмыстар атқарылады. «Алтын компас» экологиялық табиғи қорықтарға виртуалоды саяхаттар, «Туған өлкемнің табиғаты» табиғат  аясына  саяхаттар   ұйымдастырылады. 9-11 сынып   оқушылары  арасында  жыл   бойы кәсіптік бағдар бойынша   әртүрлі  ЖОО, колледждермен  кездесулер ұйымдастырылып, түсіндіру жұмыстары  жүргізіледі. «Мен қайда оқуға барамын?» тақырыбымен кәсіби бағдар беру стенді   жасалады. 

Интеллектуалды тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу. Мақсаты: әр адамның интеллектуалдық мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттері мен дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетті, соның ішінде балалардың кибер мәдениеті мен кибер гигиенасын дамытуды қамтамасыз ететін мотивациялық кеңістікті қалыптастыру. Бағыт бойынша   «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында «Букроссинг» ұйымдастырылды. Бағыт бойынша өткізілген  «Кітап – алтын қазына дөңгелек үстел, «Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ» сайысы, «Мен көшбасшымын» челленджі, «Жұлдызды сәт» интеллектуалдық сайыстары жоспарланып өткізіледі. «Қауіпсіз интернет» тақырыбымен   сынып  сағаттары  өткізілді.

Көпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие Мақсаты:  Жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, жеке тұлғаның өнер мен шынайылыққа эстетикалық объектілерді қабылдауға, меңгеруге, бағалауға дайындығын дамыту. Жоспарға сәйкес жыл сайын «Қош келдің, Алтын күз»  тақырыбымен күздік бұйымдар  көрмелері, көрнекті жерлерге онлайнг саяхаттар, концерттер, поэзия сағаттары, ән байқаулар ұйымдастырылады. Жаңа жылға  байланыс «Шырша» мерекелік ертеңгіліктері   өткізіледі. Мұқағали Мақатаевтың туған күніне орай  бастауыш және жоғарғы  сыныптарда жеке  ақын шығармаларын оқу байқаулары өткізіледі. Ақын шығармаларын орындау бойынша поэзия сағаттары ұйымдастырылып өтіледі. 8 наурыз әйелдер мерекесіне  орай 1-11 сыныптарда  сынып сағаттары, «Аяулы асыл жандар», «Ардақты, аналар» тақырыптарымен   мерекелік  кештер  ұйымдастырылады. «Қазақстан – достық пен мейіріміділік  мекені» тақырыбымен  өтетін   достық  фестивалдері  балалар шығармашылығын  көрсететін   үлкен  мерекелердің  бірі.                                                                                                         Дене тәрбиесі, салауатты өмір салтын сақтау. Мақсаты: салауатты өмір салтының, дене шынықтыру мен спорттың, дене шынықтырудың құндылығын, өз денсаулығына жауапкершілікпен қарау құндылығын қалыптастыру. Салауатты өмір салты – ол денсаулықтың үйлесімді дамып, сақталуы мен  орнығуы  және жасөспірімдерді дені сау болашақ тәрбиелеуге ықпал  ету мақсатында көптеген жұмыстар атқарылды. Атап айтсақ дене шынықтыру пәні мұғалімдері оқушыларымызды салауатты өмір салтына баулып, баскетболдан, волейболдан, дойбы – шахматтан, асық ату, тоғызқұмалақтан, футболдан үйірмелер ұйымдастырып, оқушыларды салауатты өмір салтына баулуда. Мектептегі оқушыларымыз аймақтық, аудандық, облыстық, республикалық жарыстарға қатысып, жүлдемен оралуда. Жыл сайын қыркүйек айында мектепте Денсаулық фестивалі өтеді және әртүрлі іс-шаралар ұйымдастырылады. 2-11 сынып оқушыларының жұқпалы аурулар туралы білімдерін толықтыру мақсатында «Вирусты гепатит»,  «Тұмау», «ЖРВИ»,  «Туберкулез»   тақырыптарына диктанттар жазды. «ЖҚТБ-ның алдын алу» бойынша онкүндік ұйымдастырылады. 1-11 сыныптар арасында сынып сағаттары ұйымдастырылды. 8-9 сынып оқушыларынан «ЖҚТБ туралы не білеміз?» тақырыбында сауалнама алынды. Мектебімізде  аралығында «Вирустық «А» гепатиті» атты акциясы шеңберінде   оқушылар арасында сынып сағаттары   ұйымдастырылды. Сонымен қатар «Жеке гигиена» тақырыбымен сынып сағаттары өткізілді. Баскетболдан, волейболдан, тоғызқұмалақтан  турнирлер тәуелсіздік күніне, Жеңіс күніне орай ұйымдастырылды. Аймақтық, аудандық «Мектеп лигасы» жарыстарына мектеп оқушылары белсенді қатысуда. Сонымен   қатар  оқушылар арасында алкоголь өнімдерін пайдаланудың, темекі шегудің, электрондық темекі және қорқор тарудың, насыбай пайдаланудың, энергетикалық сусындарды көп қолданудың  зияндылығы бойынша үнемі түсіндіру жұмыстары жүргізіледі.

       2022-2023 жылдарға арналған кәмелетке толмағандардың жыныстық тиіспеушілілігіне қарсы қылмыстардың ,тұрмыстық зорлық –зомбылықтың және балаларға қатыгездікпен қараудың алдын алу және профилактикасы бойынша іс-әрекеттер ведомствоаралық жоспары бойынша атқарылған жұмыстар есебі.

12-тармақ Мектептің айналасын оқушылардың өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында 16 бейнебақылау жұмыс істеуде. Бейнебақылау жадысы 30 күн сақталады. Бейнебақылау оқушылар арасындағы әлімжеттік бопсалау, төбелесу секілді теріс іс-әрекеттерді азайтуға септігін тигізуде. Адамдардың мектеп ғимаратына бақылаусыз кіру (шығу) мүмкіндігін жоятын тәртіпті қамтамасыз ету және мектепте қауіпсіз тіршілік кеңістігін құруда мектепке бөгде адамдардын кіруіне қатаң тыйым салынған.

14-тармақ   Мектепте оқу жылы басында жалпы ата-аналар мен мектеп ұстаздары тарапынан  кәмелетке толмағандардың түнгі уақытта ауылда жастардың көп шоғырланатын орындарын және дүкен маңын тексеру бойынша арнайы рейд кестесі құрылған. Кестеге сай кезекшілік уақытылы өткізіліп рейд қорытындысы арнайы дәптерге жазылып тұрады.

23-тармақ   Балаларға қатысты зорлық-зомбылықты,оның ішінде жыныстық зорлық-зомбылықты оның ішінде жыныстық зорлық-зомбылықты анықтауға бағытталған жұмыстар бойынша мектепте мектеп медбикесі Романова Л. психолог Асыл Назерке мен Муканова Айнур  бірігіп мектепте 7-11 сынып қыздарымен «Қыз өссе - елдің көркі»   тақырыбында ашық әңгіме жүргізді. 

25-тармақ   «Рухани жаңғыру» бағдарламасы және «Ұлы даланың жеті қыры» бағдарламалық мақаласын  іске асыру жөніндегі жұмыс жоспарына сәйкес мектеп оқушылары арасында ұлттық мәдениет пен өнер құндылықтарын сіңіру, олардың шығармашылық ойлауы мен қарым-қатынас дағдыларын дамыту мақсатында қазан-қараша айларында мектеп оқушыларына әлеуметтік желі арқылы, Орталық тарихи-өлкетану -мәдени орталығына саяхат сабақтар ұйымдастырылды.

 2022-2023 оқу жылдарындағы  психологиялық   қызмет  жұмысы


 Білім беру саласындағы психологиялық қызметтің тәжірибесінде мектеп жасындағы балалардың психологиялық саулығы өзекті мәселе деуге болады. Мұндай мәселелер әр уақытта кездесе беретін, жан-жақты қарастыруды талап ететін және балалардың онтогенездік дамуының барлық кезеңдерінде балалармен психологиялық жұмыстың тәжірибе деңгейінде қарастырып, әрі терең зерттеуді талап етеді. Психикалық саулықты бір кең құбылыстың, яғни психологиялық саулықтың бір бөлігі ретінде баланың жеке дамуымен және жеке бастың адамдық көріністерімен тығыз байланыста қарастыру керек.


2.5. Білім  алушылардың   рухани-адамгершілік,  азаматтық- патриоттық, көркемдік-эстетикалық, еңбек   және  дене  тәрбиесін   іске  асыруды  қамтамасыз   ететін  жиынтығында  сабақтан   тыс  іс-әрекеттің  әртүрлі   нысандарын  ұйымдастыру,  сабақтан   тыс   тыс  іс-әрекеттің   әртүрлі  нысандарын  ұйымдастыру

Білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көркемдік-эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру (бағаланатын кезеңдегі қосымша сабақтар кестесінің көшірмелері, оның ішінде спорттық, шығармашылық және мәдени конкурстарға, жарыстарға, фестивальдар мен байқауларға қатысу нәтижелері қоса беріледі). 

Мектептің тәрбие жұмысының маңызды буыны қосымша білім беру жүйесі болып табылады. Мектептің бірыңғай білім беру кеңістігін қалыптастыру мақсатында білім беру сапасын арттыру және әр түрлі даму орталарында оқушылардың жеке басын қалыптастыру процесін жүзеге асыру үшін сабақтан тыс жұмыстар ұйымдастырылады. Сабақтан тыс қызмет білім алушылардың шығармашылық және жеке қабілеттерін дамытуға, сондай-ақ оқушылар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алуға үлкен көмек көрсетеді және базалық білім берудің тең құқылы, бірін-бірі толықтыратын құрамдас бөлігі болып табылады. 

          

                              «Өзін-өзі басқару ұйымы»

-       Балалар мен жасөспірімдердің және үлкендердің жалпы адамзаттық құндылықтарға  бағыттаған, мүшелерінің қызығушылықтарын, құқықтарын қорғайтын,өз бетімен ерікті, қоғамдық бірлестік

Өзін-өзі басқару ұйымының атқаратын жұмыстары:

 -        Интелектуалды сайыстар өткізу;

-        Мереке күндерін өткізу;

-        Мектепішілік  газет-журналдар шығару;

-        Іс-шараларға  жауапкершілікпен қатысу;  

Өзін-өзі  басқару  ұйымының  қаулысы:

Жыл ішінде жүргізілетін жұмыс түрлеріне есеп беріп отырады.

Оқушылардың өзін-өзі басқаруы – бұл мектеп оқушыларының өзін-өзі басқаруға қатысу формасы, ол оқушылардың мұғалімдер құрамымен және мектеп басшылығымен бірге оқу үдерісін ұйымдастырудағы мәселелерді шешуге қатысуын қарастырады.

Мектептердің оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымы қызметінің негізгі мақсаты:   оқушылардың мектептерді басқаруға қатысу құқықтарын жүзеге асыру, жарқын ұйымдастырушылық қасиеттері бар, шешім қабылдауға қабілетті, жауапты және тәртіпті, өз бетінше таңдау жасауға дайын және мектепте белсенді өмірлік ұстанымға ие тұлғаны тәрбиелеу болып табылады.

  1. Осы Ереже оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымының Президентін сайлауды дайындау мен өткізуді реттейді.
  2. Өзін-өзі басқару ұйымының Президентін сайлау оқушының сайлау және сайлану құқығын еркін жүзеге асыруына негізделеді.
  3. Өзін-өзі басқару ұйымының Президентін сайлау жалпыға бірдей, тең және тікелей сайлау құқығы негізінде жасырын дауыс беру арқылы өткізіледі.
  4. Оқушылардың сайлауға қатысуы ерікті болып табылады. Ешкімнің оқушыны сайлауға қатысу немесе қатыспауына мәжбүрлеуге, сондай-ақ оның еркін білдіруіне шектеу қоюға құқығы жоқ.
  5. Сайлаушылар-7-11 сынып оқушылары.
  6. Сайлаушылар өзін-өзі басқару ұйымының Президентін сайлауға тең негізде қатысады және әрқайсысы тиісінше бір дауыс қана бере алады. Оларға тең құқықтар мен сайлауға қатысу шарттарына кепілдік беріледі.

Өзін-өзі басқару ұйымының Президентін сайлауда дауыс беру құпия болып табылады, сайлаушылардың ерік білдіруіне қандай да бір бақылау жасау мүмкіндігін жоққа шығарады


Өзін-өзі басқару ұйымының президент сайлауы

       Мектепте   «Мектеп парламенті» өзін-өзі басқару ұйымының президентін сайлау үшін мектепішілік хабарландыру жүргізілді.Сайлауға қатысуға  үміткер ниет білдірді: «Өзін-өзі басқару» ұйымының ұйымдастыруымен   өткен сайлау нәтижелері бойынша 9«Б» сынып оқушысы Мухтар Жігер   көп дауыс жинап, президенттікке сайланды.

  Ұйымның мақсаты: өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікке тәрбиелеу

  Ұйымның міндеттері: Қазақ халқының тілін, мәдениетін, тарихын білу негізінде өскелең жас ұрпақтың бойында рухани-адамгершілікті қалыптастыру, балалар мен жасөспірімдердің азаматтық белсенділігі мен   саналығын арттыру, танымдық жұмыстарды ынталандыру, балалар мен жасөспірімдердің зияткерлік, шығармашылық және әлеуметтік дамуы үшін жағдай жасау, жауапкершілік пен еңбексүйгіштікті   қалыптастыруға, көшбасшылық және ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытуға бағытталған баланың жеке   тұлғалық қасиеттерін дамыту. 2022-2023 жылы 40 оқушы соның ішінде жас ұланға 10 оқушы,жас қыранға 98 оқушы   өткен болатын. 

2022-2023 оқу жылында «Өзін-өзі басқару» ұйымы және  педагог-ұйымдастырушы мен бірге « Алтын күз» атты сайысы өткізілді. Сайыстың мақсаты:

 1.«Аяулы күз, Алтын күз» атты сайысына қатысушылардың арасынан күз ханшайымы мен ханзадасын анықтау. Оқушылардың тапқырлығын, шеберлігін бақылау. 

2.Күз айлары туралы білетіндерін ортаға сала отырып, оқушылардың сайысқа деген қызығушылығын, ынтасын арттыру. 

3.Ұйымшылдыққа, өз ойларымен еркін бөлісіп, бар өнерін ортаға салып көрсете білуге, табиғатты сүюге тәрбиелеу

2.6. Білім  алушылардың   жеке  мүдделері  мен   қажеттіліктерін  ескере  отырып,   бейінді  оқытудың  іске   асыру (оқытудың   тереңдетілген  және   стандартты   деңгейі)

Мектептің жоғары сатысында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектебін дамытудың жаңа тұжырымдамасы білім алушыларды оқытуды дараландыруға және әлеуметтендіруге, оның ішінде еңбек нарығының қазіргі заманғы қажеттіліктерін ескере отырып, бейіндік оқытуды көздейді. Мектепте жаратылыстану-математикалық бағыттағы 11 сыныпда бейіндік оқыту жүзеге асырылады. Жұмыстың негізгі мақсаты-білім алушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысы жүйесі негізінде мектеп түлектерін кәсіби өзін-өзі анықтау. 

2022-2023 оқу жылында   жаратылыстану-математикалық   бағыты  бойынша  11а сыныбы    тереңдетілген  деңгейде  физика\биология,  химия\география таңдау  пәндері   оқытылды. Стандартты деңгейдегі пәндерден  жаратылыстану – математикалық бағыттағы  оқушылар   «Кәсіпкерлік  және  бизнес   негіздері» пәнін оқытылды.

     Бейіндік оқу білім алушылардың табысты әлеуметтенуіне ықпал ететін жалпы орта білім беру деңгейінде оқытуды саралауға, болашақ қызмет саласын саналы түрде таңдау үшін жағдай жасауға бағытталған. Білім алушылардың кәсіби мамандық таңдауына бейіндік оқыту зор ықпал етті.

Мектеп түлектерінің білім сапасы.

Оқу жылы

Түлектер

Білім сапасы

Үздік аттестат

Алтын белгi

2022-2023 

86(9 сынып )

52,3

3

0

2022 - 2023

10 (11 сынып )

50

0

0


2.7. Ерекше  білім   беру  қажеттілігі  бар   білім  алушылардың  ерекшеліктерін  және   жеке  мүмкіндіктерін  ескере   отырып  оқыту  процесін   ұйымдастыру 

Үйден оқытылатын оқушылардың сандық  көрсеткіші


Жалпы бала саны



2022-2023

9


  1. Иламова Алиана – 1 сынып
  2. Максутов Рашидин – 3 сынып
  3. Абдулаева Кайсар – 3 сынып
  4. Тоқтар Нұртөре – 5 сынып
  5. Жанабаева Айкаусар – 5 сынып
  6. Тілеухан Мадияр – 4 сынып
  7. Махмутова Альфия – 8 сынып
  8. Садыров Азиз – 9 сынып
  9. Турсунов Дильшад – 9 сынып




2.8. «Өмір  қауіпсіздігінің  негіздері»   міндетті  оқу  курсын   игеру

Мектептің қауіпсіздігі педагогикалық ұжым қызметінде басым болып табылады. Сондықтан мектептің жұмыс істеуінің Қауіпсіз режимін қамтамасыз ету, оқу-тәрбие процесін жүргізу, балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында жыл сайын оқу-жаттығу сабақтары (жылына 2 рет - қыркүйек, наурыз), ТЖ қызметкерлерін тарта отырып әңгімелесулер өтеді. Өмір қауіпсіздігі негіздері бойынша сыныптан тыс іс-шаралар   өткізіледі. Жыл сайын мектепте төтенше   жағдайлар (жер  сілкінісі, су  тасқыны, өрт және  т.б)   туындаған кезде дұрыс мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру бойынша іс-шаралар өткізіледі. Мектептің барлық қызметкерлері террористік акт немесе өзге де құқыққа қайшы әрекеттер жасау қаупі туындаған кезде персоналды үлгілік нұсқаулыққа оқыту бойынша профилактикалық және оқу іс-шараларынан өтті. Террористік  акт  кезіндегі   өзін-өзі  ұстау  ережелерімен   таныстыру  оқу -жаттығулары  мектеп   оқушыларымен  үнемі  жүргізіледі.

2.9. «Жолда  жүру   ережелері» міндетті  оқу  курсын   іске  асыру

Мектеп  бойынша   жылдық  жұмыс  жоспары   құрылған. Жетекшілік   тағайындалып,  бұйрық   шығарылған. Жолда  жүру   ережесі бойынша  оқушылармен  түсіндіру   жұмыстары  үнемі жүргізіледі.  Оқу жылы басынан бастауыш сынып оқушыларының «Үй-мектеп-үй» маршруттық қағазы сызылып ата-аналармен келісіледі. Бастауыш сынып және орта буын оқушыларымен практикалық сабақтар жылына екі рет өткізіледі. Оқу жылы барысында «Жол белгілері» тақырыбымен  сынып сағаттары, «Жол жарақаты кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету» дәрісі, «Жолда жүру ережесі» тақырыбымен диктант жұмыстары және т.б. жүргізіледі. Жазғы каникул кезінде жолда жүру ережесін сақтау бойынша ескертпе қағаздар жыл сайын таратылады.

Жылдық  жұмыс   жоспарында  тақырыптары  мен  мерзімдері көрсетілген. Сынып  сағаты   есебінен  жүргізіледі.

3. Білім  алушылардың   дайындық  деңгейіне  өлшемшарттары

3.1. ЖБП үлгілік  оқу   бағдарламалары  мен  МЖМБС   талаптарына  сәйкес  тиісті   білім  беру  деңгейінің   әрбір  білім  беру   саласы (және  оқу  пәндеріне)   бойынша  білім  алушылардың   дайындық  деңгейі

Оқушылардың білім сапасын арттыру, ең алдымен мұғалімнің кәсіби шеберлігіне, оқушылардың оқу іс-әрекетін педагогикалық сауатты ұйымдастыра білуіне байланысты. Оқыту теориясы қаншалықты дамытылғанымен, оқу бағдарламасы қаншалықты жетілдіргенімен, оқулық пен оқу құралдарының сапасы барынша жақсартылғанымен  осының баршасына жан бітіріп, іске қосатын, оларды оқушылардың бақылау, байқау, зерттеу, оқу, үйрету тағы сол сияқты іс-әрекеттер объектісіне айналдыратын кілт- мұғалімде.

Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыруда тағы бір ескеретін жайт оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, өздігінен шығармашылық жұмыс істеуге бағыттау. Ол үшін әрбір оқушының даярлығы мен мүмкіндіктерін, қабілеттері мен білімдеріне сүйене отырып, сабақтың өту құрылымына талдау жасап, білімнің тиянақты түрде оқушыға түсінікті болуын, нақты дәрежеде игерілуін қадағалау қажет. Өтілген материалды үнемі жиі қайталап отыру, деңгейлік сұрақтарды қою игерілген білімнің терең және тиянақты болу мүмкіндігін ұлғайтады. Пәнге деген қызығушылықты дамыту үшін дидактикалық ойындарды пайдаланып оқушының логикалық ойлауын, өз бетімен жұмыс істеуін жандандыру қажеттігі шығады.

Оқыту үрдісінде балаларға сапалы білім беру үшін олардың танымдық іс-әрекетінің мақсатқа жеткізетіндей әдіс-тәсілдерімен қаруландыру қажет. Оқушылар танымдық іс-әрекеттің әдіс-тәсілдерін меңгергенде ғана құбылыстың мәнін анықтау жолында, өздігінен білім сапасын арттыру мақсатында белсенді де, батыл әрекет ете алады.

Мектеп бойынша сапа көрсеткіштері:2022 -2023 жыл 

Оқу жылдары

2022-2023 оқу жылы

1-4 сынып

54

5-9 сынып

48

11 сынып

50

1-11 сынып

51










Похожие публикации:

01 сентябрь 2017 6-сынып оқушылары